Yison vi augura un felice ghjornu di a donna

U ghjornu internaziunale di a donna di u travagliu, cunnisciutu ancu u ghjornu internaziunale di a donna, u ghjornu di l'8 di marzu è u ghjornu di a donna di l'8 di marzu, hè celebratu l'8 di marzu ogni annu per celebrà i cuntributi significativi è i rializazioni di e donne in l'ecunumia, pulitica è suciale.Hè celebrata l'8 di marzu ogni annu per celebrà i cuntributi impurtanti è i rializazioni di e donne in u campu ecunomicu, puliticu è suciale.

U significatu di u ghjornu di a donna hè di celebrà i cuntributi significativi è i rializazioni di e donne in l'ecunumia, pulitica è suciale.

Inoltre, u significatu di u ghjornu di a donna hè di eliminà a discriminazione di genere esplicita è implicita, sguassate i "tetti" visibili è invisibili, abbandunà i stereotipi di patriarcatu, è implementà u "stessu per l'omi è e donne" da i slogan à ogni dettagliu di vita suciale.

A pulitica naziunale di basa di uguaglianza di genere da u cuncettu di implementazione à ogni aspettu di a guvernanza naziunale, in modu di permette à elli à rializà megliu a so bella vita, ma dinù à stimulà un più putente u so putere.

Avete sceltu un bonu rigalu per a vostra mamma, moglia, fidanzata, Lucky hà preparatu una lista di rigali per voi.

 Yison vi augura un felice ghjornu di a donna (1)

Yison E19

Cume si dice: e donne tenenu a mità di u mondu. E donne assumanu un rolu sempre più impurtante in a produzzione di a sucetà, è à u stessu tempu sò sottumessi à pressione crescente. L'esercitu è ​​​​a fitness sò diventati un modu per stà in salute è riduce u stress. L'eserciziu è u fitness sò diventati un modu per stà in salute è riduce u stress.Questi cuffie in u collu sò perfetti per l'occasioni sportive. Aduttà un design ergonomicu di collu di collu, stabile è còmode, striscia di collu in silicone amichevule per a pelle.

Yison vi augura un felice ghjornu di a donna (2)

Per e donne, u puntu più impurtante in a selezzione di i prudutti hè l'apparenza.Cusì avemu disignatu dui culori per stu pruduttu: u neru rapprisenta a maturità è a stabilità, mentre chì u rossu simbulizeghja a passione è l'esuberanza per copre i bisogni di diversi clienti.

 Yison vi augura un felice ghjornu di a donna (3)

Celebrate SW8Pro

Cù u sviluppu di i tempi, a tecnulugia hà datu u pruduttu ùn hè più una sola funzione.I prudutti multifunzionali sò stati a tendenza generale.

Celebrat SW8Pro hè l'ultimu pruduttu di orologi sviluppatu da Yison.U pruduttu hè riccu di funziunalità è pò risponde à i bisogni di u monitoraghju di più sport: cum'è caminari, corsa, ciclismo, basketball è football, etc. Pò risponde à i bisogni di diversi sportivi.Puderà ancu furnisce un monitoraghju di a freccia cardiaca 24 ore, cusì pudete avè una bona idea di u vostru statu di salute o di a vostra famiglia.Di sicuru, cum'è un pruduttu caldu, u so bellu aspettu hè ancu unu di i motivi per attruverà parechji fan di sceglie.

 Yison vi augura un felice ghjornu di a donna (4)

 

Yison vi augura un felice ghjornu di a donna (5)

Celebrate SG2

In più di l'orologi, un altru articulu di moda-occhiali, hè un pruduttu multifunzionale essenziale. Parechje persone ùn ponu micca capisce ciò chì i vetri ponu fà in più di a so propria funzione, Celebrate stu vetru ùn hè micca solu un articulu di moda fora di a strada, pò ancu scuntrà. i vostri bisogni di ogni ghjornu cum'è parlà è ascoltà canzoni. Pò ancu chjamà u vostru assistente mobile, ùn hè micca maravigghiusu?

 Yison vi augura un felice ghjornu di a donna (6)

I vetri chì ponu sente e canzoni è fà chjamate, a qualità di u sonu serà mala?No no no, di sicuru micca.Stu bicchieri Bluetooth simu furnuti cù sonu HIFI, piglià in contu a moda à u listessu tempu pò ancu gode di a bellezza di a musica, materiale amichevuli di a pelle ùn vi lassari ti senti discomfort.

Un'altra cosa impurtante hè chì Yison hà da esibisce! Benvenuti vechji amichi è novi amichi per discutiri a cooperazione è fà affari inseme.

 Yison vi augura un felice ghjornu di a donna (7)

Infine, felice ghjornu di a donna à tutti !

Yison vi augura un felice ghjornu di a donna (8)

 


Tempu di Postu: Mar-08-2023