Chì ci porta a tecnulugia?

0
In a vita muderna, l'auriculare Bluetooth ghjucanu un rolu sempre più impurtante in a vita di e persone, à sente canzoni, à parlà, à vede video è cusì.Ma sapete a storia di u sviluppu di l'auriculare?
1.1881, cuffie unilaterali montate in spalla Gilliland Harness
1
U primu pruduttu cù u cuncettu di cuffie hà iniziatu in u 1881, inventatu da Ezra Gilliland, serà u parlante è u microfonu strappatu à a spalla, cumprese l'equipaggiu di cumunicazione è un sistema di ricezione di l'orechja unilaterale, l'arnesi Gilliand, l'usu principale hè di u 19. seculu operatore telefonu cù, piuttostu cà usatu pi gode di musica.Stu auriculare senza mani pesa circa 8 à 11 liri, è era digià un dispositivu parlante assai portable à l'epica.
 
2.Cuffie d'electrophone in u 1895
2
Mentre a pupularità di l'auriculare hè attribuita à l'invenzione di u telefuninu corded, l'evoluzione di u disignu di l'auriculare hè ligata à a dumanda di abbonamenti à i servizii d'opera nantu à i telefoni corded à a fine di u XIX è principiu di u XXu seculu.u sistema d'ascoltu di musica in casa Electrophone, chì apparsu in u 1895, usava linee telefoniche per trasmette spettaculi di musica in diretta è altre informazioni in diretta à l'auriculare di casa per l'abbonati per gode di l'intrattenimentu in e so casa.L'auriculare Elettrofonu, in forma di stetoscopiu è purtatu nantu à u mento piuttostu chè a testa, era vicinu à u prototipu di l'auriculare mudernu.
1910, u primu auriculare Baldwin
3
Tracendu l'urighjini di l'auriculare, l'infurmazioni dispunibuli indicanu chì u primu pruduttu di l'auriculare chì aduttà ufficialmente un disignu di l'auriculare saria statu l'auriculare di ferru Baldwin fattu da Nathaniel Baldwin in a so cucina di casa.Questu hà influenzatu u stilu di l'auriculare per parechji anni à vene, è l'avemu sempre aduprà in una misura più grande o menu oghje.
1937, u primu headset dinamicu DT48
4
German Eugen Beyer hà inventatu un transducer dinamica miniatura basatu annantu à u principiu di transducer dinamica utilizatu in i parlanti di cinema, è l'hà stabilitu in una fascia chì pò esse purtata nantu à a testa, cusì dà nascita à i primi cuffie dinamichi di u mondu DT 48. conserva u disignu di basa. di Baldwin, ma assai migliuratu cunfortu di vestizione.DT hè l'abbreviazione di Dynamic Telephone, principalmente per l'operatori di u telefuninu è i prufessiunali, cusì u scopu di a produzzione di cuffie ùn hè micca di ripruduce un sonu d'alta qualità.
 
3.1958, i primi cuffie stereo destinati à sente a musica KOSS SP-3
5
In u 1958, John C. Koss hà cullaburatu cù l'ingegneru Martin Lange per sviluppà un fonografu stereo portable (per portable, vogliu dì l'integrazione di tutti i cumpunenti in un unicu casu) chì permettenu a musica stereo per esse intesu cunnessu l'auriculare prototipu in figura sopra.Tuttavia, nimu era interessatu in u so dispositivu portatile, l'auriculare hà causatu un grande entusiasmu.Prima di quessa, l'auriculare eranu apparecchi prufessiunali utilizati per a cumunicazione telefonica è radio, è nimu pensava chì puderianu esse usatu per sente a musica.Dopu avè capitu chì a ghjente era pazza di l'auriculare, John C. Koss hà cuminciatu à fabricazione è vende u KOSS SP-3, i primi cuffie stereo pensati per sente a musica.
6
A dicada chì seguita hè stata l'età d'oru di a musica rock americana, è a nascita di l'auriculare KOSS hà scontru u megliu tempu per a prumuzione.In tuttu l'anni 1960 è 1970, u marketing KOSS hà seguitu u passu cù a cultura pop, è assai prima di Beats by Dre, Beatlephones hè stata lanciata cum'è una co-marca Koss x The Beatles in u 1966.
7
4.1968, i primi cuffie Sennheiser HD414
8
Distinguitu da tutti i precedenti cuffie voluminosi è sensazioni prufessiunali, HD414 hè i primi cuffie ligeri, aperti.L'HD414 hè i primi cuffie pressed-ear, u so seriu è interessante cuncepimentu di ingegneria, forma iconica, simplice è bella, hè un classicu, è spiega perchè hè diventatu l'auriculare più vendutu di tutti i tempi.
 
4. In u 1979, u Sony Walkman hè statu introduttu, purtendu cuffie à l'aria aperta
9
U Sony Walkman era u primu dispositivu Walkman portatile in u mondu paragunatu à u gramofonu KOSS di u 1958 - è hà elevatu i limiti di induve a ghjente puderia sente a musica, chì prima era stata in casa, in ogni locu, in ogni momentu.Cù questu, u Walkman hè diventatu u regnu di i dispositi di ghjocu di scena mobile per i prossimi dui decennii.A so popularità hà purtatu ufficialmente cuffie da l'internu à l'esternu, da un pruduttu domesticu à un pruduttu portatile persunale, purtendu cuffie significava moda, significava pudè creà un spaziu privatu indisturbati in ogni locu.
5. Yison X1
2
Per cumpensà a lacuna in u mercatu di l'audio domesticu, Yison hè stata stabilita in u 1998. Dopu à u stabilimentu, Yison pruducia è opera principalmente cuffie, altoparlanti Bluetooth, cavi di dati è altri prudutti elettronici accessori 3C.
In u 2001, l'iPod è i so cuffie eranu un sanu inseparabile
10
L'anni 2001-2008 eranu una finestra d'uppurtunità per a digitalizazione di a musica.Apple hà annunziatu l'onda di digitalizazione di a musica in u 2001 cù u lanciu di u dispusitivu iPod è u serviziu iTunes.l'era di l'audio stereo di cassette portable iniziata da u Sony Walkman hè stata annullata da l'iPod, un lettore di musica digitale più portable, è l'era di u Walkman hè ghjunta à a fine. i dispusitivi divintò una parte impurtante di l'identità visuale di l'iPod.I linii bianchi lisci di l'auriculare si mischianu cù u corpu biancu di l'ipod, furmendu inseme una identità visuale unificata per l'iPod, mentre chì u portatore sparisce in l'ombra è diventa un manichino di tecnulugia elegante.L'usu di l'auriculare acceleratu da sceni interni à l'esterno, l'auriculari originali, sempre chì a qualità di u sonu hè bona cunfortu cù a linea, è una volta purtata fora, hà l'attributi di l'accessori.Beats by Dre hà pigliatu sta opportunità.
In u 2008, Beats by Dre hà fattu l'auriculare un articulu di vestitu
11
L'onda digitale di musica guidata da Apple hà cambiatu tutte l'industrii ligati à a musica, cumprese l'auriculare.Cù u novu scenariu d'usu, l'auriculare sò diventati gradualmente un articulu di vestiti di moda.2008, Beats by Dre hè natu cù a tendenza, è hà occupatu rapidamente a mità di u mercatu di l'auriculare cù u so appruvamentu di celebrità è u disignu di moda.E cuffie di cantante diventanu un novu modu per ghjucà à u mercatu di l'auriculare.Da tandu, l'auriculare sbarazzanu di u pesu pesu di u posizionamentu di i prudutti di a tecnulugia, diventanu prudutti di vestiti 100%.
12 3
À u listessu tempu, Yison hà ancu cuntinuatu à rinfurzà u so investimentu in a ricerca scientifica è arricchisce a so linea di prudutti per furnisce i cunsumatori cù più scelte.
In 2016, Apple hà liberatu AirPods, cuffie in l'era di l'intelligenza wireless

12
2008-2014 hè u periodu senza filu di l'auriculare Bluetooth.1999 A tecnulugia Bluetooth hè nata, a ghjente pò infine aduprà l'auriculare per caccià u fastidioso cable di l'auriculare.Tuttavia, a prima qualità di u sonu di l'auriculare Bluetooth hè povira, solu utilizata in u campu di e chjama di cummerciale.2008 prutucolu Bluetooth A2DP accuminciau a popularize, a nascita di u primu batch di cunsumu auricular Bluetooth, Jaybird hè u primu à fà Bluetooth wireless sports headset Manufacturers.Dice Bluetooth wireless, in fattu, ci hè sempre una cunnessione di cable di cuffie corta trà i dui cuffie.
13
2014-2018 hè u periodu intelligente wireless headset.Finu à u 2014, u primu cuffie Bluetooth "veru wireless" Dash pro hè statu cuncepitu, un tempu nantu à i seguitori di u mercatu sò assai, ma micca sulking, ma hà avutu ancu aspittà dui anni dopu a liberazione di AirPods, cuffie intelligenti Bluetooth "veru wireless" per usher. in u periodu di splusione.airPods hè l'accessori più venduti d'Apple in a storia di u pruduttu unicu, liberatu finu à avà, occupendu u 85% di e vendite in u mercatu di l'auriculare wireless, l'utilizatore L'AirPods sò l'accessori più venduti in a storia di Apple, cuntendu u 85% di a vendita. è 98% di e recensioni di l'utilizatori.I so dati di vendita anu annunziatu l'arrivu di una onda di cuncepimentu di cuffie chì tende à esse wireless è intelligente.
1

R & D basatu Tecnulugia ùn sarà lassatu daretu à i tempi.Yison hà tenutu ritmu cù i tempi da lanciari u so propriu prodottu audio wireless è constantemente facennu cambiamenti tecnulugichi à tena sè stessu davanti à l 'industria.

In u futuru, Yison continuerà à iterà nantu à a tecnulugia per furnisce più cunsumatori in u mondu cun prudutti megliu è più diversi.

Seguici 1 Seguici 2


Tempu di Postu: 12-Jan-2023