L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi

Addiu à l'inguernu friddu amaru, avemu avviatu una primavera piena di speranza. A primavera hè a stagione quandu tuttu torna à a vita è Yison hà u mese più occupatu dopu à l'annu novu.

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (1)

A Reunione Annuale di Yison 2023 hè stata cun successu attraversu l'unità è a cooperazione di tutti i culleghi.

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (2)

À a reunione annuale, u Signore Liu hà fattu un riassuntu riassuntu di u travagliu in 2022 è spiegò a strategia di a cumpagnia per 2023.

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (3)L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (4)

A riunione annuale hè ancu un veiculu impurtante per integrà a cultura di l'impresa.Dopu à parechji ghjorni di prova, i pezzi di scena fatti in casa di i culleghi sò stati ancu fatti vivamente, chì ùn solu rinfurzanu a capacità di cullaburazione di i culleghi, ma aghjunghjenu ancu à a cultura di a cumpagnia.

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (5)L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (6)L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (7)L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (8)

U serviziu centratu in u cliente hè sempre statu a prima ricerca di Yison.Due à a festa di l'annu novu cinese, parechji prudutti di i nostri clienti sò stati ritardati in a consegna.Oltre à quessa, l'epidemie si sviluppa per u megliu in u mondu sanu è avemu ricevutu assai ordini da i nostri clienti.Dunque tuttu u ferraghju simu in un statu di spedizioni custanti tuttu u tempu.Ringraziemu i nostri clienti per a so fiducia in Yison, è migliurà a nostra capacità di serviziu in u futuru per pudè suddisfà ogni cliente.Inoltre, grazie à i nostri culleghi chì travaglianu duru, per via di voi Yison pò diventà megliu è megliu!

Indovinate chì prudutti i nostri clienti amanu di più in ferraghju?Revelemu e risposte dopu.

Celebrate SG1/SG2

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (9)L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (10)

Cum'è u dicenu, a tecnulugia hè a forza produtiva primaria. Yison hè ancu à l'avanguardia di a tecnulugia, furnisce constantemente i cunsumatori cù l'ultimi prudutti di tecnulugia.Parechji clienti anu fattu ordini per questa serie di prudutti senza esitazione.

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (11)L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (12)

Celebrat SG1 (senza frame) / SG2 (with frame) adopta u chip Bluetooth 5.3, rende una cunnessione più stabile. Batteria di grande capacità, 9 ore d'ascolta è 5 ore di conversazione. In u passatu, era assai inconveniente per esce cù cuffie è occhiali.Avà sta serie di prudutti cumminati in una, cusì diventate u zitellu più bellu in a strada. Ancu se e funzioni sò stati cumminati in una, a qualità di u pruduttu ùn hè micca diminuitu.U pruduttu hè fattu di materiali d'alta qualità, è ùn serà micca incunificatu di portà per un bellu pezzu.Cù lente di luce anti-blu è qualità di sonu HIFI. Dà u piacè più ultimu.

Celebrat A28

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (13)

Stu pruduttu adopra un cuncepimentu di cappelli stretchable, è un design plegable, una lunghezza di vestitu regulabile, adattatu per diversi gruppi di persone. In più di questu, stu pruduttu furnisce una varietà di opzioni dispunibili: HFP / HSP / A2DP / AVRCP, chì vi permettenu di sceglie parechje opzioni per gode di alta qualità di sonu è effetti di sonu. I più populari cù i clienti sò un design d'aspettu elegante, concisu è bellu, assai di moda.

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (14)

Celebrat A26

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (15)

Stu pruduttu pò piegà, almacenamentu più convenientu, ùn occupa micca spaziu. Batteria di bassa putenza 200MAH, finu à 18 ore d'usu, addiu à l'ansietà di a batteria. Cuffie confortevoli in pelle PU, vicinu à a pelle, respiranti, micca stuffy.All cose cunsiderate, hè particularmente adattatu per e persone chì anu bisognu di viaghjà spessu.Hè ancu una grande scelta per e-sportivi.

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (16)

Celebrat C-S5 (EU/US)

L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (17)L'avvenimentu Yison in ferraghju pò esse ligatu à voi (18)

Questi prudutti supportanu Type-c à Lightning / Type-c, ancu cù u cable di dati C-Lightning PD20W / C-Type-c cable di dati 60W, Per risponde à i bisogni di carica di diversi dispositi in diversi scenarii, hè veramente cumpletu. Ci sò più è più utilizatori chì pussede prudutti Apple, è ci sò parechji dispusitivi di carica nantu à u mercatu. Stu pruduttu hà una selezzione di materiale solidu, una texture eccellente, una dimensione chjuca è un design exquisite, è sustene l'ultima carica rapida PD 30W d'Apple. Hè veramente u megliu. scelta per l'utilizatori di Apple, è hè raghjone per esse amatu da i clienti.


Tempu di Postu: Mar-07-2023