Novu Arrivatu, Moda è Lussu TWS T11

「Bon aspettu」 TWS-T11

trfg (1)

trfg (2)

Parte 1

Novu Chip Wireless 5.3

Più veloce, più chjaru, più forte è più stabile.

trfg (3)

Velocità di trasmissione più veloce, immunità di interferenza più forte è prestazione di trasmissione più stabile.

trfg (4)

Parte 2

Un bonu cumpagnu per u ghjocu

Latenza ultra-bassa, risposta istantanea, puntuazione stabile. Sincronizazione di u sonu è di l'imaghjini, passi chjaru à 360 gradi per ammaistrà l'azzioni di u nemicu!

trfg (5)

A qualità di u sonu hè trasparente, cù a quantità giusta di bassi è senza sonu fangosu per una sperienza di ghjocu immersiva!

trfg (6)

Parte 3

Bobina dinamica di 13 mm

Treble è bassu sò faciuli di maestru, i dettagli in a musica quant'è pussibule!Treble sò chjaru è luminoso, vera restaurazione di a voce umana, u bassu hè scossa grossa, vi meritate!

trfg (7)

L'acuti sò trasparenti, a parte di u mid-range hè suave, è u bassu hè surging and mellow, facendu per una grande qualità di sonu.Prufittate l'amichi di u filmu dopu meziornu!

trfg (8)

Parte 4

Cuntrollu touch intelligente

Sentite a magia di i vostri ditte, un toccu ligeru di i vostri ditte pò ottene una varietà di operazioni, u vostru auriculare pò capisce megliu!

trfg (9)

Bona qualità di sonu da u to dito di toccu!

trfg (10)

Parte 5

Chjama in alta definizione

Per mezu di a benedizzione di l'algoritmu di riduzzione di u rumore di chjama, u sonu di chjama hè siparatu da altri soni, è ancu s'è vo site in un ambiente rumoroso, pudete cumunicà chjaramente.

trfg (11)

Parte 6

Disegnu di pelle

U materiale di pelle d'alta qualità hè amichevule à a pelle, antiscivolo è sudore, è furnisce una presa rinfrescante è cunfortu ancu dopu longu periodi di tempu.U disignu hè cuncepitu cù cura è attenzione à i dettagli per rende più còmode d'utilizà.

trfg (12)

trfg (13)

trfg (14)


Tempu di Postu: Set-05-2022