Cumu hè a fabricazione di cuffie?

Yison hè stata stabilita in u 1998. A fabbrica hè impegnata à a fabricazione intelligente indipendente di i prudutti, u disignu è a produzzione indipendenti, è a qualità di u produttu prima.Da u principiu di cuffie cablate, cavi di dati è cuffie, avemu sempre insistitu annantu à l'innuvazione di designu indipendente è a produzzione indipendente.I prudutti di mudelli privati ​​occupanu attualmente 104 mudelli.

       Allora cumu hè a fabricazione di cuffie?

Ogni novu pruduttu di a cumpagnia serà pruduciutu dopu à esse valutatu da u dipartimentu di marketing, perchè avemu bisognu di capiscenu i bisogni di l'utilizatori in u mercatu è truvà punti di vendita per i clienti cooperativi;in a selezzione di chips di cuffie wireless, Yison hà sempre insistitu à utilizà l'ultime, per assicurà chì a qualità di u pruduttu assicura i bisogni di l'utilizatori.

1
2

Per un TWS, l'utilizatori anu bisognu di più tempu in standby è qualità d'usu.U compartimentu di a bateria chì usemu hè una batteria di più alta mAh, è l'scelta di Bluetooth hè u stilu più durable, mentre chì assicurendu una cunnessione d'alta velocità, Fate chì l'utilizatori si sentenu sicuru.

3

Da u 1998 à u 2013, a fabbrica hè stata impegnata à l'OEM, chì furnisce i clienti prudutti d'alta qualità, in particulare in u mercatu africanu.I nostri clienti OEM sò situati in parechji paesi in Africa.À u listessu tempu, a marca Yison hè ancu ricunnisciuta da parechji clienti.

4

In u 2013, cù u sviluppu cuntinuu di a squadra di a cumpagnia, u dipartimentu di pruduzzione hà aumentatu da 30 persone à 80 persone, a linea di pruduzzione hà aumentatu da 3 linee à 8-10 linee, è hà ancu cambiatu da una sola cuffie, linea di dati è cuffie.Cuffie sò state aghjunte à TWS, cuffie Bluetooth in u collu, caricatori, caricatori di vittura, audio Bluetooth è altri prudutti.

5

Da u 2013 à u 2020, a migliione di a linea di produzzione hà furnitu abbastanza putere per u lanciu à alta velocità di novi prudutti.A produzzione efficiente di u dipartimentu di produzzione furnisce abbastanza putere per u dipartimentu di marketing.L'accessori di u telefuninu Yison sò principarmenti all'ingrossu, cusì u dipartimentu di produzzione determina a velocità di vendita di u dipartimentu di marketing.

In u 2022, cù u sviluppu di l'epidemie, Yison stende u mercatu in anticipu è insiste à u sviluppu innovativu, è a produzzione di tutte e fabbriche avarà pocu impattu.Di sicuru, sè vo avete bisognu di l'accessori di u telefuninu, pudete cuntattatemi in tempu.


Tempu di pubblicazione: 12-sep-2022