Felice Esoterica per e persone chì amanu a vita durante a quarantena di casa

In l'ultimi dui anni, tutti sò stati in casa più longu chè prima per diverse ragioni.Ma l'amore di tutti per a vita hà fattu a quarantena di casa di tutti più eccitanti è interessanti.

             Cumpetizione per a cucina di cibi diliziosi

A partesi di ferraghju 2020, i Cinesi in u mondu sanu imparanu à cucirà l'alimentu nantu à diverse piattaforme in linea.Registranu u so propiu prucessu di cucina, o "Failed food".Amparanu a cucina da i noddles friddi fatti à vapore fatti in casa à u tè di latte di caramelu è i pasticci di risu.E ancu certi persone cumincianu à barbecue in casa.E cumpetenze di cucina di tutti sò aumentate da almenu dui livelli.

Quarantena 10

Escursione di ghjornu in casa nostra

A causa di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie è a prutezzione di a nostra propria salute, ùn pudemu micca esce per viaghjà è apprezzà i grandi fiumi è muntagne.Parechje persone cuminciaru à piglià un viaghju di ghjornu in casa.Tenendu a piccula bandiera auto-fatta di a guida turistica, è parlate e parolle di a guida turistica classica, è vi fate cascate cum'è in un locu scenicu.

Quarantena 1

Facemu un pocu di sport per mantene a forma fisica

E persone chì amanu u sport portanu e so famiglie à esercite inseme per mantene in forma.Partite di tennis di tavulinu in famiglia, partite di badminton... Sò partite cusì maravigliose chì i netizen chjamanu "u maestru di u sportu hè trà a ghjente".Un istruttore di fitness da Spagna hà guidatu i residenti di quarantena in casa di tutta a cumunità per esercitassi inseme nantu à u tettu di u centru comunitariu.A scena era calda è armoniosa, piena di atmosfera sana è edificante.

Quarantena 2 Quarantena 3

Cantemu è ballemu inseme

Eccu era un PK di ballu divertente trà una zitella è un strangeru chì campanu in l'edificiu residenziale oppostu attraversu a finestra.Eccu i cuncerti di balconi italiani in diretta.Strumenti musicali, ballu è illuminazione sò tutti in. Ùn importa micca induve cantate, ci sò assai audiences entusiaste.

Quarantena 4

A musica pò allevà a tensione è l'ansietà causata da l'epidemie di COVID-19. Hè di sicuru necessariu di mantene un altu gradu di vigilanza in fronte à l'epidemie di COVID-19.Ma hè ancu più necessariu d'amparà à regulà l'emozioni è allevà l'ansietà.

Quarantena 5 

Sia chì travagliate da casa, leghje libri, ascolta musica, fate un pocu di sport, ghjucate ghjochi, fighjendu serie TV ... I prudutti audio YISON accumpagnanu sempre a vostra vita musicale.

Quarantena 6
Quarantena 7
Quarantena 8
Quarantena 9

 

Mantene ottimistu, amate a vita, rinfurzà l'eserciziu, è organizate ogni ghjornu per esse pienu è interessante.Credu chì u ghjornu chì ùn purtemu micca maschere è scontru felice venerà prestu.


Tempu di Postu: Apr-18-2022