I migliori rigali per a vostra famiglia

"L'amore hè quandu a felicità di l'altra persona hè più impurtante chè a vostra propria."- H. Jackson Brown, Jr. ""U veru amore hè senza parolle, u cumpurtamentu di u core hè a megliu spiegazione." -Shakespeare.

Fighjendu u prossimu vi cunsigliu l'ultime goodies per voi!

Celebrate SG1

Basta à dumandà quale ùn vole micca avè un bicchieri Bluetooth cool? In una età di miseria tecnologica, questu era qualcosa impensable.Oghje Yison pò aiutà à fà questu.

asdzxcxz1

Stu SG1 aduttà u chip Bluetooth 5.3, rende una cunnessione più stabile. Batteria di grande capacità, 9 ore d'ascolta è 5 ore di parlà.Avà SG1 cumminatu in unu, cusì diventate u zitellu più bellu in a strada. Ancu se e funzioni sò stati cumminati in una, a qualità di u pruduttu ùn hè micca diminuitu.U pruduttu hè fattu di materiali d'alta qualità, è ùn serà micca incunificatu di portà per un bellu pezzu.Cù lente di luce anti-blu è qualità di sonu HIFI, hè veramente un bon rigalu.

Celebrate GM-5

Parechje picciotti piace à ghjucà à i ghjoculi, allora mandà un auricular di ghjocu hè una scelta assai bona.

asdzxcxz2

Ch'ellu sia ghjucatu à ghjochi di computer o ghjochi mobili, o XBOX o PS5, pò esse cumpetente in parechje scenarii d'applicazione.Cù un cable longu 1.8M.Nisuna pressione per aduprà, micca limitata da a postura, robusta è durable, sdraiata, pusata, faciule da cuntrullà.

Celebrate W27

Shopping hè a natura di e donne, soprattuttu quandu vedenu prudutti boni, volenu cumprà in casa.Se vulete vince u so core, allora cumprà i so prudutti boni!

asdzxcxz3

W27 hè un cuffie TWS super-bellu, una varietà di culori per a vostra scelta. U compartimentu di carica è l'auriculare sò cuncepiti cù materiali traslucidi in una grande zona, è u disignu di l'aspettu cool vi face sempre un passu avanti, è serà sempre NO. .1 in a folla. Sia chì site in una crush, in amore o maritatu, ùn ci hè assolutamente nunda di male à mandà sti cuffie.

Celebrate SW5Pro

Oghje, a salute di l'anziani hè diventata u più impurtante per i zitelli.Ùn hè micca cunvenutu per andà in l'uspidale spessu, cusì cumu capisce i dati di salute di i genitori in tempu reale?Avete bisognu di un Celebrat SW5Pro!

asdzxcxz4

SW5Pro cù a gestione di a salute: a freccia cardiaca / pressione sanguigna / ossigenu di sangue pò esse monitoratu diverse dati, chì vi permettenu di cunnosce a salute di i vostri parenti à un sguardu. A trasmissione vocale pò ricurdà di attentu à i dati anormali. IP67 impermeabile, assicurati per usu.

Yison WS-4

L'anziani piace à sente a nutizia, chì hè ancu una di e fonti impurtanti per elli à ottene infurmazioni. A funzione di a radiu tradiziunale hè relativamente simplice, chì ùn pò più suddisfà u riccu mondu spirituale di l'anziani.

asdzxcxz5

Supporta a carica wireless, Se u dispusitivu elettronicu hè fora di putenza, pò esse usatu per carricà in ogni mumentu.A visualizazione di u tempu hè chjara in un sguardu.Mettite nantu à a vostra tavulinu, hè assai còmuda à aduprà.

Cinque modi di riproduzione, riproduzione Bluetooth, riproduzione TF, riproduzione AUX, riproduzione USB, radiu FM, per risponde à i bisogni di riproduzione multi-scene. pò esse cuntentu.

asdzxcxz6

Tempu di Postu: Feb-23-2023