YISON WS-4 Bluetooth Speaker Sveglia LED Digitale cù Caricatore Wireless

Descrizione breve:

Mudellu: Yison-WS-4
Chip Bluetooth: CW6621
Versione Bluetooth: V4.2
Unità Drive: 58mm/4Ω/5W*2
Batteria
Capacità: 2500 mAh
Music Time: Circa 12H
Tempu di carica: Circa 5 ~ 6 H
Frequenza di travagliu: 130-18KHZ
A megliu distanza di travagliu: 10 metri


Detail di u produttu

sketch di disignu

video

Tags di u produttu

WS-4-website-EN_01

Specificazione

1. Supporta a carica wireless, altoparlante Bluetooth multifunzione di desktop,cusì ùn avete più preoccupatu di carica fora, cunnessione wireless Bluetooth V4.2, distanza di trasmissione più longa, capacità anti-interferenza più forte.Equipatu cù l'ultime chips, musica senza ritardu, qualità di sonu HIFI, ascolta musica, è rende a vostra videoconferenza più originale;

WS (1)

2. Dotatu di altoparlanti duali di grande dimensione da 58 mm,rendendu tuttu u campu di sonu più largu, dendu una forte sperienza di bassu, più adattatu per l'uffiziu, sia una videoconferenza o un uffiziu di ogni ghjornu, pò scuntrà l'usu di ogni ghjornu, mentre carica, mentre ascolta musica.

3. Cinque modi di riproduzione, Riproduzione Bluetooth, riproduzione TF, riproduzione AUX, riproduzione USB, radiu FM, risponde à i bisogni di riproduzione multi-scena, gode di a musica in ogni mumentu, in ogni locu, da un unicu audio à un usu diversificatu, per risponde à i bisogni di più audience.A dumanda, sia a casa, l'uffiziu, u viaghju all'aperto, o una riunione d'amichi pò risponde à i vostri bisogni.

WS (2)

4. Micca solu un parlante wireless, ma ancu un dispositivu di carica wireless Modulu di carica wireless integratu, pudete carricà u vostru telefunu mettendu l'area di carica wireless in u parlante, dicendu addiu à u cable di carica.

5. Sonu surround, ùn mancate micca un ritmu:Altoparlanti prufessiunali integrati di 58mm 5W * 2, sonu à longa distanza, sonu chjaru è chocante, taglia chjuca, ma pò liberà un sonu forte.

6. Disegnu di sveglia doppia, permette di svegliate gradualmente da u sonnu:Pudete cuncepisce duie sveglie à u stessu tempu, sarete pienu d'energia ogni ghjornu, u travagliu è u studiu ùn saranu micca ritardati, è a cunfigurazione funzionale hè più cumpleta, chì vi permette di liberà u vostru telefunu in ogni mumentu è ùn preoccupa più. alzendu prestu u ghjornu dopu..

WS (3)

7. Standby ultra-longu, gode di a musica:batteria integrata di grande capacità, pò ghjucà continuamente per 12 ore quandu hè cumplettamente carica, gode di musica illimitata in ogni mumentu, in ogni locu, solu 5-6 ore di carica, batteria integrata di alta cunfigurazione, chì pò scuntrà l'usu di ogni ghjornu, pò ancu scuntrà. carica illimitata, un usu plug-in, ascoltu illimitatu.

A nostra fabbrica

fa5e378a
4ef27667

Forza di a cumpagnia

https://www.yisonearbuds.com/news/
https://www.yisonearbuds.com/news/
3bc4c6cb
3410817b
9f120924
a98798cf
ac5a591c
efc1d5
b1de09d8

  • Previous:
  • Next:

  • ws4 (1) ws4 (3)

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi