2022 Novu YISON OS-04 Altoparlanti Portatili Outdoor Loud Ingrossu cù microfonu

Descrizione breve:

Mudellu: YISON-OS-04

Versione wireless: V5.0

Potenza di uscita: 3W

Distanza: 10 m

Batteria: 800 mAh

Tempu di ghjocu: 2,5 ore

Tempu di carica: 3 ore


Detail di u produttu

sketch di disignu

video

Tags di u produttu

Specificazione

ESTERNI BOX

Mudellu OS-04
U pesu di u pacchettu unicu 0,431 kg
Culore Sliver, blu, rossu
Quantità 40 pezzi
Pesu NW: 17,24 KG GW: 18,63 KG
Dimensione di scatula 50,5X49,7X35,1CM

1. Aghjurnate u chip Bluetooth 5.0, cunnessione wireless à longa distanza, cumpatibile cù i telefuni mobili mainstream, tablette, computer è altri dispositi intelligenti in u mercatu. Cunnette una volta, aduprate tuttu u tempu, ùn vi preoccupate più di ripetiri a cunnessione ogni volta, l'adattabilità di Bluetooth serà più veloce è più stabile chì a versione precedente;s'ellu hè l'usu di tablette, l'usu di u telefuninu, o a cunnessione di l'urdinatore, pudete gode di a musica in ogni mumentu.facilità è felicità.

2. Quattru modi principali di riproduzione, cunnessione wireless Bluetooth, carta TF, USB, plug and play AUX, ascoltu illimitatu di musica à l'esterno.Aghjustate u modu di riproduzione necessariu secondu e diverse esigenze, sia un picnic all'aperto, fitness indoor, o travagliu, pudete cambià u modu in ogni mumentu.Puderà sustene a carta 32G TF, ùn preoccupa più di prublemi di rete, ancu s'è vo site in muntagna, pudete ancu imagine a felicità purtata da a musica.AUX hè plug-and-play, chì vi permette di trasfurmà l'audio in una scena DJ in ogni mumentu.

saxcvcxv4

3. Portable è portable,pudete andà appena u porta.Andate à l'eserciziu, viaghjà fora, ballà a piazza di ballu, è pigliate cun voi.U pesu hè solu 0,43 kg, chì hè faciule da portà.Ch'ella sia purtata fora o in casa, pò esse purtata in ogni mumentu, ùn preoccupa più di l'occupazione di u spaziu è di prublemi troppu pisanti.Unu di l'artefatti must-have di ballu quadratu, vi meritate.

4. Small size, high volume, a dimensione di tutta a macchina hè 114 * 93 * 157mm, è u corpu ultra-light hè solu 741g. A dimensione di tutta a macchina hè chjuca, adattata per visiti in ogni locu, è più adatta per riunioni all'aperto.Ponelu in ogni locu in l'area di l'uffiziu per fà chì tuttu u vostru uffiziu sente a gioia di a musica.

saxcvcxv1

5. Altoparlanti d'alta putenza, 3-inch, luci fresche.Super putenza, super altoparlante di 3 inch, lasciate sente u tremulu purtatu da a musica;è porta luci fresche, lasciate sente a gioia di u spettaculu di notte di DJ in casa di notte.

6. U materiale di l'apparenza usa Plastique PP + anneau de corne galvanisé. L'apparenza hè fatta di materiale PP d'alta durezza, chì hè più resistente à caduta è più protettiva.Electroplating cornu circles, cusì chì ùn vi preoccupate più di a sparizione di u sonu surround, a musica hè sempre accumpagnata, a felicità hè sempre quì.

saxcvcxv2

7. U periodu di garanzia hè di un annu. S'ellu ci hè danni, vi daremu un novu for free dopu avè furnitu infurmazioni è video feedback, cusì chì pudete cumprà cun paci di mente, aduprà cun cunfidenza, è sente u nostru amore per voi.

saxcvcxv3

A nostra fabbrica

fa5e378a
4ef27667

Forza di a cumpagnia

https://www.yisonearbuds.com/news/
https://www.yisonearbuds.com/news/
3bc4c6cb
3410817b
9f120924
a98798cf
ac5a591c
effefc1d5
b1de09d8

  • Previous:
  • Next:

  • OS-04-PC2

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi