2021 NEW Celebrat W13 3D Surround Stereo Headset Cuffie senza fili di ghjocu

Descrizione breve:

Modellu: Celebrat W13
Chip Bluetooth: JL6963
Versione Bluetooth: V5.0
Distanza di trasmissione: ≥ 10 m
Sensibilità: 95 dB ± 3 dB
Frequenza: 2.402-2.480GHZ
Capacità di a batteria: 30 mAh
Capacità di a scatula di carica: 300 mAh
Tempu di carica: Circa 1.5-2H
Music Time: Circa 3.5-4H


Detail di u produttu

sketch di disignu

video

Tags di u produttu

YISON-EARPHONES-W13-DETTAGLI-(1)_01

Specificazione

Numero di mudellu: W13
Versione wireless: V5.0
Funzione: Micrufonu
Supportu: Handfree Call, musicaIOS / Android / Windows è altre elettroniche mobili
Capacità di a batteria: 250 mAh
Distanza di trasmissione: 10 m
Tempu di musica: 5H
Tempu di standby: 250 ore
Nome di marca: Celerbat

1. Cuffie di ghjocu Bluetooth,cuncepimentu di illuminazione cool, cù luci in u compartmentu di l'auriculare, pienu di sensazione di ghjocu;cuffie in-ear di ingegneria artificiale, più adattate per l'utilizatori di u ghjocu, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di toccu chì affetterà l'usu.Neru persunalizatu, pienu di sensu di ghjocu, sensazione più fresca.

2. Aduttà novu disignu tecnulugia,supporta a cunnessione Bluetooth 5.0 à alta velocità, a cunnessione solu bisognu di 6mm, chì vi permette di entre rapidamente in u statu di u ghjocu senza preoccupari di prublemi di cunnessione;a distanza d'usu più longa pò ghjunghje sin'à 10 metri, chì vi permette di fucalizza nantu à l'usu in 10 metri; Supporta a cunnessione Bluetooth 5.0 d'alta velocità, a cunnessione hà solu bisognu di 6mm, chì vi permette di entre rapidamente in u statu di ghjocu senza preoccupassi di prublemi di cunnessione;adattatu per i telefoni cellulari, l'urdinatori, i tablette è i dispositi elettronici, chì vi permettenu di sente a dinamica di u ghjocu in ogni mumentu.

W13 (1)

3. U tempu di standby ultra-longu hè 250H,per ùn avè micca preoccupatu di u prublema di carica in una settimana;pudete mette in u compartment di carica è pudete carricà, stand-alone 5H, ascolta canzoni, risponde à e chjama è videoconferenze, perchè ùn vi preoccupate più di u prublema di scappà di l'electricità, è più Concentrate nantu à gode di u emozione di travagliu o ghjoculi, carica in ogni mumentu, è aduprà in ogni mumentu;

4. Aduttà u sistema di cuntrollu touch,diafragma di cunfigurazione alta, ascolta a qualità di sonu HIFI, pò simulà u funziunamentu secondu u manuale di u funziunamentu, simplice è faciule da capisce, ancu i studienti elementari ponu amparà rapidamente cumu utilizà;u sistema di cuntrollu di u toccu vi permette di sente a musica A sensazione dinamica libera completamente e vostre mani, chì vi permette di cambià in ogni mumentu, senza più tene u telefuninu per u funziunamentu.

W13 (2)

5. Cunsiderendu u prublema di carica,simu furnuti cù una varietà di metudi di carica per evità u prublema di nisun cable di dati per a carica;per diversi scenarii d'usu, simu furnuti cù un cable di dati, chì hè più convenientu per a carica è l'usu.

asdsad

A nostra fabbrica

fa5e378a
4ef27667

Forza di a cumpagnia

https://www.yisonearbuds.com/news/
https://www.yisonearbuds.com/news/
3bc4c6cb
3410817b
9f120924
a98798cf
ac5a591c
efc1d5
b1de09d8

  • Previous:
  • Next:

  • W13 (2) W13 (1)

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi